
Azbestowe archiwum
Informacja o zadaniach z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest zrealizowana w latach ubiegłych:
2020 rok
Nazwy zadania – Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przywidz, realizowanego w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”
całkowity koszt zadania WFOŚ/D/III-25/4276/2020/AZBEST-2020 wynosił - 11960,72 zł
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny –0,72zł
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku – 11960,00 zł
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 34,42 Mg
bieżące zadanie obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów z 3 budynków w miejscowościach : Jodłowno, Częstocin, Olszanka oraz zbieranie , transport i unieszkodliwianie odpadów z 8 nieruchomości w miejscowościach Gromadzin, Bliziny, Pomlewo, Nowa Wieś Przywidzka, Jodłowno, Częstocin, Huta Górna, Roztoka.
2019 rok
Nazwy zadania – Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przywidz, realizowanego w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”
całkowity koszt zadania WFOŚ/D/III-25/687/2020/AZBEST-2019 wynosił - 23011,65 zł
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny –0,65zł
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku – 23011,00 zł
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 61,69 Mg
bieżące zadanie obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów z 8 budynków w miejscowościach : Gromadzin, Jodłowno, Michalin, Przywidz, Klonowo Dolne, Piekło Górne, Kozia Góra oraz zbieranie , transport i unieszkodliwianie odpadów z 22 nieruchomości w miejscowościach Trzepowo, Borowina, Huta Górna, Sucha Huta, Przywidz, Pomlewo, Czarna Huta, Piekło Górne, Nowa Wieś Przywidzka, Klonowo Górne, Kierzkowo, Częstocin.
2017 rok
-
Nazwy zadania – Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przywidz – edycja 2017, realizowanego w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pn. „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOSiGW . Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”
-
całkowity koszt zadania WFOŚ/D-/III-25/186/2017/AZBEST-2017 wynosił - 8446,49 zł
-
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny – 2724,49 zł
-
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku – 5722,00 zł
-
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 14,91 Mg
-
bieżące zadanie obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów z 3 budynków w miejscowościach : Roztoka i Przywidz oraz zbieranie , transport i unieszkodliwianie odpadów z 2 nieruchomości w miejscowości Przywidz.
2013 rok
-
okres realizacji zadania to rok 2013
-
całkowity koszt zadania WFOŚ/D-/III-25/263/2013/AZBEST_S/2013 wynosił - 4 900,00 zł
-
kwota uzyskania dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku – 4 900,00zł
-
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny – 0,00 zł
-
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 12,7 3 Mg
-
ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku -12,73 Mg
-
całkowity koszt zadania WFOŚ/D-/III-25/157/2013/AZBEST /2013 wynosił - 1 568,00 zł
-
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku - 1 097,00 zł
-
ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 1,96 Mg
2014 rok
-
okres realizacji zadania to rok 2014
-
całkowity koszt zadania WFOŚ/D-/III-25/173/2014/AZBEST/2014 wynosił - 1 0809,67 zł
-
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny – 0,00 zł
-
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku - 1 0485,00 zł
-
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 23,00 Mg
-
ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 1,96 Mg
2015 rok
-
okres realizacji zadania to rok 2015
-
całkowity koszt zadania WFOŚ/D-/III-25/261/2015/AZBEST-2015 wynosił - 24 884,98 zł
-
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny – 3 732,75 zł
-
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku – 21 152,23 zł
-
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 48,05 Mg
2016 rok
-
okres realizacji zadania to rok 2016
-
całkowity koszt zadania WFOŚ/D-/III-25/131/2016/AZBEST-2016 wynosił - 6 379,97 zł
-
kwota uzyskania dofinansowania z innych źródeł, w tym wkład własny – 957,00 zł
-
kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku – 5 422,97 zł
-
całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 13,28 Mg